Thursday, April 2, 2009

Backbenchers BPN...cover up issue kewujudan zahid hamidi di majlis tari dan kempen BN..!

HAHAHAHAH...

nie juak2 pencacai kepada pencacai2 satu team blogger pengampu melajew (baca melayu) umno nak salahkan pakatan pasal issue zahid n awek2 yg menari di kuala sepetang kelmarin...

pi link nie http://pilihan-anda.blogspot.com/2009/04/niat-jahat-dap-di-bukit-gantang.html

-nie la umno..bila dah kantoi nak salah kan org lain pulak...hehehehe.

-kot ye pun tajwid Yb Dap tuh tak betui, ada jugak effort dia nak belajo qur'an dgn geng2 ustaz di puak pakatan...nak harp AMENO melaJEW( BACA melayu)??? hampas ada la..

-nie nak habaq kat melajew umno nie..awat baru terkejut kat si yb yb dap bley quote qur'anic verses n the interpretations dlm public speeches depa???

-maybe la kot hang pa baru nak perasan...rakyat perak yg lain dah lama tau..

-yg jelas n nyata...menteri agamawan umno tuh bodoh piang antara budaya cina n budaya hedonis heehehehe...what a failure!

LAWAN TETAP LAWAN!

7 comments:

  1. HUA..HUA..HUA...
    LAWAN TETAP LAWAN???

    KAH..KAH..KAH...
    BUAT LAWAK LAH LU MAMAT...

    ERRR TU LARI PI KEDUTAAN TURKEY PASAL APA???
    KATA LAWAN TETAP LAWAN???

    KWANG..KWANG..KWANG....

    ReplyDelete
  2. PRIORY OF JENIN? MAT JENIN KE? Mat Jenin tak pa la, saya faham...terima kasih atas komen saudara!

    ReplyDelete
  3. laaa..Nakhodapenodamelayu..sini rupanya srang kau ye...

    Stail kau nie betul-betul macam mat kur si Topengperak tu hehehe

    ReplyDelete
  4. Agak bahaya sebenarnya menggunakan slogan LAWAN TETAP LAWAN. Bukan kerana tidak bagusnya melawan. Bahayanya sekiranya terus menerus lawan tanpa mengira apa yang dilawan. Bahaya sekiranya terus menerus melawan hanya berdasarkan siapa yang dilawan.

    Sesuatu perjuangan bukankah sepatutnya dipaksikan kepada apa yang benar. Lawan apa yang salah untuk menegakkan kebenaran. Tidak sepatutnya perjuangan dipaksikan kepada puak lawan. Apa sahaja yang dibuat oleh puak lain, dilawan walau pun perkara yang betul dan benar.

    Dalam berjuang kita mesti terus ingat bahawa kita semua manusia. Kumpulan kita dianggotai manusia sebagaimana kumpulan satu lagi. Jangan sentiasa beranggapan kumpulan kita sentiasa benar dan betul. Bukankah yang menganggotai kumpulan kita dan memimpin kumpulan kita sama seperti kita, seorang manusia. Manusia yang salah satu sifat utamanya adalah tidak lepas dari membuat kesilapan.

    Apabila pemimpin kita membuat kesilapan, sokongan yang pantas diberikan adalah dalam bentuk teguran. Sekiranya kesalahan dan kesilapan pun kita sokong maka kita sebenarnya sokong yang membawa rebah. Bukan menambahkan kekuatan tetapi lebih melemahkan.

    ReplyDelete
  5. baguih yeop jenin!!

    gomoi tetap gomoiiii...

    laaaawann tetapp lawann

    ReplyDelete
  6. kami memang mat jenin. as you read in disclaimer, weve been jenin for 1 reason; we need better future. whats the point of having names like 'panglima perang cyber' if those kinda people even afraid to engage in a debate? cakap berdegaq2.

    comrade8

    ReplyDelete