Monday, June 1, 2009

UPDATE - early june edition

minta sembah derhaka jika anda mengikuti blog ini dan mendapati ia tidak diupdate. aku maleh nak sentuh pasai perak, penanti ataupun manik urai. takda apa yang interesting pun. aku banyak lepak luaq, tengok gaya orang.
apa yg best, bila sembang ramai-ramai pasai TEKUN dan karenah birokrasinya kini, sempat juga aku bedai orang umno yang dok percaya TEKUN (baca Umno) ni tolong melayu, dan bagitau dr mansoq adalah antara orang yang mengasaskan TEKUN ni. ada juga mulut nakai dok percaya dr mansoq ni tarak buat apa pun, tapi aku kata kalo betui, dah lama MSM dok heboh dan jatuhkan dia dengan isu ni. then aku bagi kata pemati. aku bukak cerita grameen bank (http://www.grameen-info.org/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=114) dan aku bagitau MARA pun belajaq dari sini. depa heran dan tanya 'takkan mansoq yang buat kot?' dan aku bagitau depa anwar ibrahim yang hantaq orang MARA belajaq kat grameen bank ni dan buat program tolong orang miskin kat malaysia ni. tercengang depa! geram aku, dok melayu sini sana! apapun aku kena bagi kredit kat MSK yang cerita pasai ni kat aku.

ok, pasai priory of jenin. aku takmo selalu update tulih panjang buat masa ni, cukup lah aku kata kami tengah plot something. kerja ni kemungkinan besaq tadak habuan apa pun, tapi kalo ikut pelan betui-betui, boleh kecoh jugak perak ni. its a damn meticulous hardwork. silap step memang naya.

akhir kata, secara personalnya saya menyeru kalau ada peluang kita perlecehkan umno, kita buat. tak kira cara apapun. pertimbangan moral? kita orang bawah, persetankan etika dan moral. tambah-tambah dengan aaa, aaa, aaa sekoq tuh.

No comments:

Post a Comment